1. JOM KENAL!

Assalamualaikum. Hai! Sihat ke semua?? Hari ni saya nak cerita sikit pasal biodata diri saya. Apalagi meh la baca.

Nama saya bermula huruf H. Kalau nak tahu siapa saya, boleh la tengok kat profile owner blog ni eh. Saya merupakan anak jati Selangor tau walau hakikatnya saya lahir kat KL. Saya ada 4 orang adik beradik yang terdiri daripada 3 Hawa seorang Adam. Saya tak de abang ataupun kakak. Jadi, maksudnya saya anak ke? Faham faham sendiri la ye.. 😆 Sebelum saya sambung degree kat UKM, saya ambil STPM. Sebenarnya, waktu form 6 dulu, saya tinggal kat asrama. Maklumlah rumah jauh dan inilah kali pertama saya duduk asrama. Mula mula tu rasa takut juga. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar. Akhirnya, saya berjaya harungi segala cabaran masa duduk asrama. Dari situlah saya belajar erti berdikari. Baiklah itu saja dari saya untuk kali ini. Jumpa lagi kawan kawan! Maaf atas segala kekurangan.

Post 1 by: Hawa Najihah

Comments

Popular posts from this blog

Konsep Padanan menurut Nida :)

Terjemahan Frasa: Tarkib Wasfi

11. Kata Kerja Imbuhan